2014. március 15., szombat

Gyónás...

Józsi elmegy a paphoz gyónni.
– Te vagy az, Józsi fiam? – kérdezi a pap.
– Bizony én, atyám.
– Hát mit vétettél már megint?
– Paráználkodtam, atyám. A falu egyik legledérebb asszonyával háltam.
– Teremtőm csak nem a Bíró Marcsával?
– Nem, nem atyám.
– Akkor csak a Szűcs Kata lehetett az ...
– Nem, nem atyám, de ne is kérdezze.
– Ej, hát csak nem a traktoros Jani felesége, a Boris?
– Nem ő volt, de ne is kérdezze atyám, nem mondhatom én azt meg. Ne kínozzon, csak oldozzon fel kérem!– Na jól van, Józsi fiam! Mondj el tíz miatyánkot, és tartsd távol magad a bűntől. Ezek a céda nők csak a pokolba vezető utat egyengetik számodra.
Józsi innen a kocsmába megy. A kocsmáros mindjárt meg is kérdi:
– Láttalak a templomból kijönni. Mi járatban voltál?

– Elvileg gyónni mentem, de valójában tippeket gyűjtöttem.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...