2013. február 9., szombat

Sikertelen randik egysoros magyarázatai...

A tűzoltó: Nem éreztem a tüzet...
A vegyész: Hiányzott a kémia...
A focista: Nem passzoltunk egymáshoz...
A hegesztő: Nem volt meg a szikra...
A matematikus: Nem jött be a számítások...
Az ügyvéd: Nem az esetem...
A táncos: Valahogy nem fogott meg...
A liftkezelő: Nem voltunk egy szinten...
A nőgyógyász: Olyan ürességet éreztem...
A vak: Nem egyezett a látásmódunk...
A festő: Nem festettünk jól együtt...
A WC-s néni: Szar volt!
A cukrász: Nem volt elég édes...
A hadvezér: Nem tudtam meghódítani...
Az autóversenyző: Váltanom kellett...
A horgász: Nem kapta be a kukacot...
Az orvos: Nem hozott lázba...
Az informatikus: Nem volt kompatibilis...
A jós: Nem volt közös jövőnk...
A terrorista: Nem ejtett rabul...
A rádiós: Nem voltunk egy hullámhosszon...
A bűvész: Nem varázsolt el...
A bokszoló: Nem voltunk egy súlycsoportban...
A terminátor: Nem olvadtam el tőle...
Az időjós: Nem volt felhőtlen a kapcsolat...
A postás: Próbálkoztam, de feladtam...
A csúszdamester: Kicsúszott a kezeim közül...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...