2014. március 14., péntek

Furcsa eset....

Paraszt bácsi a kocsmában kesereg. Egymás után dönti magába a kupicás poharakat, és mind­ egyik előtt ezt hajtogatja: „Vannak megmagyarázhatatlan dolgok.” A kocsmáros a tizedik pohár után már nagyon kíváncsi:
– Mondja már el, miről van szó!
– Hát képzelje! Fejem a tehenet az istállóban, mire az rúg egyet, és kiborítja a sajtárt. Mondom nem fogsz te itt nekem szórakozni, és kikötöttem a lábát. Fejem tovább a Riskát, de a piszok most a másik lábával rúgott felém, és megint kiborult a tej. Erre kikötöttem a másik lábát is, és fejtem tovább. Hát az a mocsok tehén most a farkával csapott rám, és megint felborított
mindent. Na, gondoltam, akkor felkötöm a farkát a gerendára. A farához tettem a fejőszéket,
felálltam rá, és mivel nem volt nálam kötél, kirántottam a gatyamadzagot. Ettől lecsúszott a
gatyám. Kezemben a tehén felemelt farka, én meg ott állok mögötte pucéran. Ebben a pillanatban

belépett a feleségem az istállóba. Hát ugye vannak megmagyarázhatatlan dolgok az életben...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...