2015. március 7., szombat

Kívánságok...

Egy meglehetősen csúnya és szegény nő talál egy békát az árokparton. Már éppen menne tovább, amikor a béka megszólítja:
– Hölgyem, ha megcsókol, teljesítem három kívánságát. Gondolja az asszony mit veszíthet, aférje úgy sem csókolgatja. Miután megtette, a béka így szól:
– Jól gondolja meg mit kíván, mert amit magának akar, a férje annak tízszeresét kapja.
– Nem probléma! Legyek én a legszebb nő a Földön!
– Akkor a férjét a világ legtökéletesebb férfijává változtatja, akikre ragadni fognak a nők!
– Ha én leszek a legszebb nő a világon, akkor úgyis engem fog választani.
Csiribí-csiribá, megtörténik a csoda.
– Legyek én a világ leggazdagabb nője.
– Ne felejtse el, a férje tízszer gazdagabb lesz...
– Semmi baj, ami az enyém, az az övé is.
Csiribí-csiribá, ez a kívánság is teljesül. Aztán a nő elkezd gondolkodni. A béka sürgeti:
– Szép és gazdag hölgyem, mi lesz a harmadik kívánsága?
– Ööö... szeretnék egy enyhe szívrohamot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...