2011. július 14., csütörtök

Szergej, Szergej...??


Szergej óriási monoklival a szeme alatt jelenik meg a munkahelyén.
Kollégái kérdezgetik, mi történt vele.

- Tegnap szakszervezeti gyűlés volt és Tamara, aki előttem ült, felállt,

hogy felszólaljon. Ekkor észrevettem, hogy a szoknyája becsípődött a

fenekébe és kihúztam.

Erre akkora pofont adott, azt hittem, az épület szakadt rám.

Pár hét múlva Szergej, ha lehet, még nagyobb monoklival jelenik meg.

Ismét kérdezgetik a kollégái, mi történt.

- Tegnap szakszervezeti gyűlés volt és Tamara, aki előttem ült, felállt,

hogy felszólaljon. Ekkor  Nyikolaj, aki mellettem ült, észrevette, hogy a

szoknyája becsípődött a fenekébe és kihúzta. Én viszont tudtam, hogy

ezt nem szereti, ezért visszadugtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...